Главная » Статьи » Статьи Города Дружбы » Разное |
18:26:38 ГУ Міндоходів повідомляє
25.07.2013 962 dpi1818
Автор Фото: Не указан
Фахівці Міндоходів на 6,7 млн. грн. збільшили надходження до місцевих бюджетів
За січень - червень поточного року фахівцями Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області до місцевих бюджетів мобілізовано 71,8 млн. грн. До відповідного періоду минулого року ( в співставних умовах оподаткування) додаткові надходження склали 6,7 млн. грн. або 10,3 відсотка.
Найбільший приріст надходжень до минулого року забезпечено:
- з податку на доходи фізичних осіб - на 2,1 млн. грн. або на 4,2 відсотка,
- платі за землю - на 2,3 млн. грн. або на 27,7 відсотка,
- єдиному податку - на 2,2 млн. грн. або у 1,6 рази.
Такі позитивні показники досягнуті за рахунок впровадження цивілізованих механізмів роботи Міндоходів, зокрема таких як удосконалення системи адміністрування податків, покращення сервісного обслуговування представників бізнесу та добровільної сплати податків.
Завдяки фахівцям Міндоходів 34 «нелегали» отримали офіційну роботу
З початку року працівники Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів спільно з іншими контролюючими органами виявили 36 фактів використання роботодавцями праці найманих осіб без укладання відповідних трудових угод. За даними фактами надійшло до бюджету податку на доходи фізичних осіб у сумі 1,1 тис. грн. та офіційно працевлаштоване 34 особи.
Сьогодні особливу увагу фахівці Міндоходів приділяють адмініструванню податку на доходи фізичних осіб, а саме: отриманню найманими особами своєї офіційної заробітної плати. Слід зазначити, що для керівників та приватних підприємців передбачена відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків та порушення норм законодавства щодо нарахування і виплати заробітної плати.
Крім того, фахівцями Міндоходів з початку року під час під час проведення контрольно-перевірочної роботи СГД встановлені порушення дотримання вимог оплати праці. У більшості це неутримання, недоотримання та неперерахування або несвоєчасне перерахування до бюджету суб’єктами господарювання податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати. За виявлені порушення нараховано 936,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.
Результат роботи відповідно позначився і на зростанні надходжень до бюджету - внаслідок вжитих додаткових заходів з початку року надійшло 36,6 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб, що на 2,0 млн. гривень, або на 5,6 відсотків більше ніж за аналогічний період минулого року.
Діалог є фундаментом роботи Міндоходів
Ще півроку тому податкова і митна були окремими службами. Сьогодні це єдине Міністерство доходів та зборів, з єдиними цілями, єдиними завданнями, єдиною на всіх відповідальністю. Своєю роботою вони довели, що вміють не тільки ставити перед собою масштабні цілі, а й успішно їх реалізовувати. Оскільки головними принципами є партнерство та діалог, як фундамент роботи із бізнесом на постійній основі.
Днями на митному пості „Шостка” була проведена робоча нарада щодо налагодження партнерських відносин між працівниками Сумської митниці Міндоходів та Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області на якій обговорювались питання щодо покращення роботи, в частині надання послуг та консультацій платникам податків для створення сприятливого бізнес-клімату, забезпечення свободи підприємництва. Додатково під час заходу присутнім було запропоновано перегляд фільму „Міністерство доходів і зборів України. В нашій єдності – сила держави”.
Наприкінці засідання робочої наради представники Міндоходів зазначили, що сьогодні запроваджується клієнтоорієнтований підхід, не тому що це модно. А тому що створення комфортних умов для ведення бізнесу – це необхідна умова розвитку економіки.
( фото)
Шосткинцям нагадали, де можна придбати оновлені РРО
Семінар для платників податків з питань подання звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій в електронній формі дротовими і бездротовими каналами зв’язку відбувся нещодавно у Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів. Участь у заході взяли представники центрів сервісного обслуговування касової техніки та фахівці Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів.
Під час семінару детально розглянуто аспекти нового інформаційного сервісу із створення контрольної стрічки в електронній формі. Фахівці Міндоходів розповіли, зокрема, про низку переваг подання звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій в електронному вигляді, стан справ персоналізації РРО та тощо.
Представник сервісного центру ТОВ "Акваріус-Дельта” Раіс Гатиатулін роз’яснив можливості їх організації щодо технічного забезпечення платників податків необхідними засобами в умовах переходу до електронної контрольної стрічки. Під час семінару було визначено та розглянуто проблемні питання такі як: відсутність засобів зв’язку в певних торгових точках; які дії в разі видачі касового чека з помилковою сумою; як практично підтвердити що звіт відправлений вчасно та інші.
Фахівці Міндоходів нагадали, що реєстрація РРО здійснюється в Центрі обслуговування платників податків , за адресою: м. Шостка, вул. Комуністична, 2.
Наприкінці семінару, начальник управління інформатизації і обліку платників податків Іванна Кулик нагадала, що відтепер платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису, можуть подавати звітність в електронному вигляді до Міндоходів, органів статистики, Пенсійного фонду.
Вже 62 одиниць касової техніки вже формують електронну касову стрічку
Майже 360 реєстраторів розрахункових операцій використовуються платниками податків Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області. Таку кількість реєстраторів розрахункових операцій зареєстрували 208 суб'єкта господарювання, зобов'язаних відповідно до норм чинного законодавства їх застосовувати.
Завдяки новим прогресивним технологіям впровадженню електронної контрольної стрічки реєстраторів розрахункових операцій 62 суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють з касовими апаратами, зараз вже мають можливість звітувати в автоматичному режимі. Це їм дає можливість формувати на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків. Та відправляти звіт автоматично до серверу обробки інформації один раз на добу.
Для тих підприємців, які вже звітують в автоматичному режимі в першу чергу, таке нововведення створює більш комфортні умови для ведення бізнесу в частині надання можливості подання звітності про використання РРО в електронному вигляді, та позбавляє необхідності зберігати протягом 3-х років сотень кілограмів паперової контрольної стрічки.
Додатково Шосткинська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що Законом України від 21.06.13 року № 357-7 «Про внесення змін до розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України", який набирає чинності з моменту опублікування. Цим законом передбачено застосовування штрафних санкцій за неподання контрольно-звітної інформації про використання РРО в електронній формі з 1 січня 2014 року.
Фахівці Міндоходів Шостки привітали нового керівника
Нового керівника Шосткинської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів представив Семченко Олександр Анатолійович, начальник Головного управління Міндоходів у Сумській області. Шосткинську об’єднану ДПІ ГУ Міндоходів очолила Горовенко Олена Сергіївна.
Ефективність роботи Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів залежить від оптимального поєднання інтересів бізнесу і влади. Тому одним із пріоритетних напрямків реорганізаційних змін є перехід на якісно новий рівень обслуговування платників податків, налагодження атмосфери довіри і прозорості в побудові конструктивного партнерського діалогу між державними органами та представниками бізнесу, - зазначив Олександр Семченко.
Представляючи керівника Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів начальник Головного управління Міндоходів у Сумській області Олександр Семченко підкреслив, що Олена Горовенко - професійний фахівець, спроможний якісно виконувати завдання, поставлені Президентом України, Міністерством доходів та зборів України.
Олена Горовенко в податкових органах працює з 1995 року. Останнє місце роботи – начальник управління погашення податкового боргу Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби.
Зі свого боку Олена Горовенко подякувала за високу довіру та запевнила, що своїм першочерговим завданням на цій посаді вважає систематичне наповнення бюджетів усіх рівнів, недопущенні корупційних проявів, забезпеченні якісного сервісу для платників податків, вдосконалення форматів роботи Міндоходів, дотримання принципу партнерства і довіри у роботі із сумлінними платниками, підвищення ефективності та системи протидії в тіньовому секторі економіки.
Привітали Олену Горовенко з призначенням на нову посаду міський голова, голова райдержадміністрації, голова районної ради та керівники силових структур Шосткинщини.
Біографічна довідка:
Горовенко Олена Сергіївна народилась 23 серпня 1970 року в м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
З 1995 року – працює в органах Державної податкової служби.
Освіта повна вища, у 1995 році закінчила Державну металургійну академію, спеціальність "економіка підприємства”
( фото)
Стратегічні напрями розвитку Міндоходів визначено
Керівництво Шосткинської ОДПІ Головного управління Міндоходів прийняло участь у Всеукраїнському форумі працівників Міністерства доходів і зборів України, тематикою якого стала схвалення стратегія розвитку новоствореного Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів. Під час форуму були визначені основні завдання та стратегічні напрями роботи Міндоходів, яке об’єднало в одній структурі податкову та митну служби.
«Ще півроку тому ми були окремими службами – податковою і митною. Сьогодні ми єдине Міністерство, з єдиними цілями, єдиними завданнями, єдиною на всіх відповідальністю», - зазначив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко.
Під час форуму були визначені стратегічні цілі по кожному напрямку розвитку, основні принципи роботи міністерства.
«… Інтеграція податкової та митної служб пройшла в рекордні терміни - шість місяців. Це абсолютний показник серед країн світу, де проходили подібні об'єднання. Я вважаю це нашим спільним досягненням. Ми наочно продемонстрували всім свою здатність виконувати складні завдання у стислі терміни! » - підкреслив міністр Олександр Клименко.
Також Міністр зазначив, що головним завдання Міндоходів є: «Прискорення структурних реформи в національній економіці і, водночас, визначення відповідей на нові виклики, породжені глобальною економічною кризою. Зараз стратегічний курс державної політики спрямовується на створення сприятливого бізнес-клімату, забезпечення свободи підприємництва, прискорення процесу дерегуляції. Виконуючи ці важливі завдання, нам слід пам’ятати про збереження тонкого балансу між створенням комфортної для бізнесу і громадян системи податкового та митного сервісу та стабільним наповненням бюджету.»
Начальник Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів Олена Горовенко після повернення з форуму обговорила з підлеглими основні завдання и напрями роботи міністерства. «Досягнути успіхів в роботі можливо завдяки відповідальності, професіоналізму кожного працівника. Сподіваюсь, що очолюваний мною колектив зможе впоратися з тими завданнями, які ставить міністерство», – зазначила Олена Горовенко. Також Олена Горовенко звернула увагу працівників на те, що міністр Олександр Клименко зробив акцент на особистому внеску кожного у загальні досягнення.
«Я прагну того, щоб кожен з вас усвідомлював свій персональний внесок у загальні досягнення. Щоб кожен знав свою роль у тих історичних перетвореннях, що відбуваються сьогодні. Вірю в кожного з вас і в те, що усі разом ми зможемо виправдати покладену на нас довіру, з честю виконаємо поставлені перед нами завдання!
В нашій єдності – міць держави!», - зазначив Олександр Клименко.
( фото)
Фахівці Міндоходів повідомили про податковий борг
Шосткинська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що за рахунок застосування заходів по погашенню податкового боргу до зведеного бюджету за січень-червень 2013 року мобілізували 3395,9 тис. грн., в тому числі до державного бюджету-2222,4 тис. грн.
Такого результату вдалося досягнути внаслідок застосування таких заходів, як стягнення платіжними вимогами з банківських рахунків боржників- 434,4 тис. грн., вилучення готівкових коштів – 0,2 тис. грн., реалізації майнових активів боржників- 186,7 тис. грн., стягнення податкового боргу в судовому порядку- 105,5 тис. грн., від розстрочених податкових зобов`язань надійшло-1539,6 тис.грн. від підприємств, що перебувають у процедурах банкрутства- 694,1 тис. грн.
Кількість звернень громадян до Міністерства доходів
зменшилося на 38,1 %
Законодавством України гарантовано право кожному громадянину на звернення до органів державної податкової служби, щодо вирішення життєво важливих питань які потребують якісної та кваліфікованої допомоги з боку фахівців податкової системи у вигляді роз’яснення чинного податкового законодавства, або ж контрольно-перевірочної роботи щодо встановлення фактів ухилення від оподаткування. Це звернення забезпечує можливість громадянину на відстоювання прав та законних інтересів наданих державою відповідно до Закону України "Про звернення громадян”.
Оскільки від забезпечення постійного зв’язку між податковою службою і громадянином, тобто зворотнього зв’язку залежить своєчасне реагування на проблемні питання, зазначені у запитах громадян та вжиття заходів щодо упередження якості розгляду. Аналізуючи показники звітного року, то слід зазначити, що за відповідний період надійшло 21 звернення, що на 38,1% звернень менше порівнюючи з відповідними показниками минулого року. Це в першу чергу свідчить, що з прийняттям Податкового кодексу України громадяни більш звертаються за усними роз’ясненнями чинного законодавства. Але, на жаль, зустрічаються випадки подання громадянами анонімних звернень, які не розглядається, за звітний період іх надійшло вже 3 звернення.
Основною причиною надходження таких звернень є незнання або неправильне тлумачення їх авторами норм чинного законодавства, а у деяких випадках – бажання досягти своєї мети, тобто донести інформація до податкових органів, але не враховуючи компетенцію органу до якого належить питання. Якщо порушені в зверненні питання не входять до повноважень податкових органів, його в термін не більше п'яти днів пересилають за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляють заявника.
За отриманням громадянами усної консультації з податкового законодавства звертатись за адресою: м. Шостка, вул. Комуністична, 2. телефон 2-24-40.
Інформаційно-комунікаційний сектор Шосткинської ОДПІ ГУ
Міндоходів у Сумській області
За січень - червень поточного року фахівцями Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області до місцевих бюджетів мобілізовано 71,8 млн. грн. До відповідного періоду минулого року ( в співставних умовах оподаткування) додаткові надходження склали 6,7 млн. грн. або 10,3 відсотка.
Найбільший приріст надходжень до минулого року забезпечено:
- з податку на доходи фізичних осіб - на 2,1 млн. грн. або на 4,2 відсотка,
- платі за землю - на 2,3 млн. грн. або на 27,7 відсотка,
- єдиному податку - на 2,2 млн. грн. або у 1,6 рази.
Такі позитивні показники досягнуті за рахунок впровадження цивілізованих механізмів роботи Міндоходів, зокрема таких як удосконалення системи адміністрування податків, покращення сервісного обслуговування представників бізнесу та добровільної сплати податків.
Завдяки фахівцям Міндоходів 34 «нелегали» отримали офіційну роботу
З початку року працівники Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів спільно з іншими контролюючими органами виявили 36 фактів використання роботодавцями праці найманих осіб без укладання відповідних трудових угод. За даними фактами надійшло до бюджету податку на доходи фізичних осіб у сумі 1,1 тис. грн. та офіційно працевлаштоване 34 особи.
Сьогодні особливу увагу фахівці Міндоходів приділяють адмініструванню податку на доходи фізичних осіб, а саме: отриманню найманими особами своєї офіційної заробітної плати. Слід зазначити, що для керівників та приватних підприємців передбачена відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків та порушення норм законодавства щодо нарахування і виплати заробітної плати.
Крім того, фахівцями Міндоходів з початку року під час під час проведення контрольно-перевірочної роботи СГД встановлені порушення дотримання вимог оплати праці. У більшості це неутримання, недоотримання та неперерахування або несвоєчасне перерахування до бюджету суб’єктами господарювання податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати. За виявлені порушення нараховано 936,7 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.
Результат роботи відповідно позначився і на зростанні надходжень до бюджету - внаслідок вжитих додаткових заходів з початку року надійшло 36,6 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб, що на 2,0 млн. гривень, або на 5,6 відсотків більше ніж за аналогічний період минулого року.
Діалог є фундаментом роботи Міндоходів
Ще півроку тому податкова і митна були окремими службами. Сьогодні це єдине Міністерство доходів та зборів, з єдиними цілями, єдиними завданнями, єдиною на всіх відповідальністю. Своєю роботою вони довели, що вміють не тільки ставити перед собою масштабні цілі, а й успішно їх реалізовувати. Оскільки головними принципами є партнерство та діалог, як фундамент роботи із бізнесом на постійній основі.
Днями на митному пості „Шостка” була проведена робоча нарада щодо налагодження партнерських відносин між працівниками Сумської митниці Міндоходів та Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області на якій обговорювались питання щодо покращення роботи, в частині надання послуг та консультацій платникам податків для створення сприятливого бізнес-клімату, забезпечення свободи підприємництва. Додатково під час заходу присутнім було запропоновано перегляд фільму „Міністерство доходів і зборів України. В нашій єдності – сила держави”.
Наприкінці засідання робочої наради представники Міндоходів зазначили, що сьогодні запроваджується клієнтоорієнтований підхід, не тому що це модно. А тому що створення комфортних умов для ведення бізнесу – це необхідна умова розвитку економіки.
( фото)
Шосткинцям нагадали, де можна придбати оновлені РРО
Семінар для платників податків з питань подання звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій в електронній формі дротовими і бездротовими каналами зв’язку відбувся нещодавно у Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів. Участь у заході взяли представники центрів сервісного обслуговування касової техніки та фахівці Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів.
Під час семінару детально розглянуто аспекти нового інформаційного сервісу із створення контрольної стрічки в електронній формі. Фахівці Міндоходів розповіли, зокрема, про низку переваг подання звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій в електронному вигляді, стан справ персоналізації РРО та тощо.
Представник сервісного центру ТОВ "Акваріус-Дельта” Раіс Гатиатулін роз’яснив можливості їх організації щодо технічного забезпечення платників податків необхідними засобами в умовах переходу до електронної контрольної стрічки. Під час семінару було визначено та розглянуто проблемні питання такі як: відсутність засобів зв’язку в певних торгових точках; які дії в разі видачі касового чека з помилковою сумою; як практично підтвердити що звіт відправлений вчасно та інші.
Фахівці Міндоходів нагадали, що реєстрація РРО здійснюється в Центрі обслуговування платників податків , за адресою: м. Шостка, вул. Комуністична, 2.
Наприкінці семінару, начальник управління інформатизації і обліку платників податків Іванна Кулик нагадала, що відтепер платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису, можуть подавати звітність в електронному вигляді до Міндоходів, органів статистики, Пенсійного фонду.
Вже 62 одиниць касової техніки вже формують електронну касову стрічку
Майже 360 реєстраторів розрахункових операцій використовуються платниками податків Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області. Таку кількість реєстраторів розрахункових операцій зареєстрували 208 суб'єкта господарювання, зобов'язаних відповідно до норм чинного законодавства їх застосовувати.
Завдяки новим прогресивним технологіям впровадженню електронної контрольної стрічки реєстраторів розрахункових операцій 62 суб’єктів підприємницької діяльності, які працюють з касовими апаратами, зараз вже мають можливість звітувати в автоматичному режимі. Це їм дає можливість формувати на контрольній стрічці в пам’яті касового апарату або пам’яті модему, який до нього приєднаний копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків. Та відправляти звіт автоматично до серверу обробки інформації один раз на добу.
Для тих підприємців, які вже звітують в автоматичному режимі в першу чергу, таке нововведення створює більш комфортні умови для ведення бізнесу в частині надання можливості подання звітності про використання РРО в електронному вигляді, та позбавляє необхідності зберігати протягом 3-х років сотень кілограмів паперової контрольної стрічки.
Додатково Шосткинська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що Законом України від 21.06.13 року № 357-7 «Про внесення змін до розділу II Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України", який набирає чинності з моменту опублікування. Цим законом передбачено застосовування штрафних санкцій за неподання контрольно-звітної інформації про використання РРО в електронній формі з 1 січня 2014 року.
Фахівці Міндоходів Шостки привітали нового керівника
Нового керівника Шосткинської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів представив Семченко Олександр Анатолійович, начальник Головного управління Міндоходів у Сумській області. Шосткинську об’єднану ДПІ ГУ Міндоходів очолила Горовенко Олена Сергіївна.
Ефективність роботи Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів залежить від оптимального поєднання інтересів бізнесу і влади. Тому одним із пріоритетних напрямків реорганізаційних змін є перехід на якісно новий рівень обслуговування платників податків, налагодження атмосфери довіри і прозорості в побудові конструктивного партнерського діалогу між державними органами та представниками бізнесу, - зазначив Олександр Семченко.
Представляючи керівника Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів начальник Головного управління Міндоходів у Сумській області Олександр Семченко підкреслив, що Олена Горовенко - професійний фахівець, спроможний якісно виконувати завдання, поставлені Президентом України, Міністерством доходів та зборів України.
Олена Горовенко в податкових органах працює з 1995 року. Останнє місце роботи – начальник управління погашення податкового боргу Дніпродзержинської об’єднаної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби.
Зі свого боку Олена Горовенко подякувала за високу довіру та запевнила, що своїм першочерговим завданням на цій посаді вважає систематичне наповнення бюджетів усіх рівнів, недопущенні корупційних проявів, забезпеченні якісного сервісу для платників податків, вдосконалення форматів роботи Міндоходів, дотримання принципу партнерства і довіри у роботі із сумлінними платниками, підвищення ефективності та системи протидії в тіньовому секторі економіки.
Привітали Олену Горовенко з призначенням на нову посаду міський голова, голова райдержадміністрації, голова районної ради та керівники силових структур Шосткинщини.
Біографічна довідка:
Горовенко Олена Сергіївна народилась 23 серпня 1970 року в м. Дніпродзержинськ Дніпропетровської області
З 1995 року – працює в органах Державної податкової служби.
Освіта повна вища, у 1995 році закінчила Державну металургійну академію, спеціальність "економіка підприємства”
( фото)
Стратегічні напрями розвитку Міндоходів визначено
Керівництво Шосткинської ОДПІ Головного управління Міндоходів прийняло участь у Всеукраїнському форумі працівників Міністерства доходів і зборів України, тематикою якого стала схвалення стратегія розвитку новоствореного Міністерства доходів і зборів України та його територіальних органів. Під час форуму були визначені основні завдання та стратегічні напрями роботи Міндоходів, яке об’єднало в одній структурі податкову та митну служби.
«Ще півроку тому ми були окремими службами – податковою і митною. Сьогодні ми єдине Міністерство, з єдиними цілями, єдиними завданнями, єдиною на всіх відповідальністю», - зазначив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко.
Під час форуму були визначені стратегічні цілі по кожному напрямку розвитку, основні принципи роботи міністерства.
«… Інтеграція податкової та митної служб пройшла в рекордні терміни - шість місяців. Це абсолютний показник серед країн світу, де проходили подібні об'єднання. Я вважаю це нашим спільним досягненням. Ми наочно продемонстрували всім свою здатність виконувати складні завдання у стислі терміни! » - підкреслив міністр Олександр Клименко.
Також Міністр зазначив, що головним завдання Міндоходів є: «Прискорення структурних реформи в національній економіці і, водночас, визначення відповідей на нові виклики, породжені глобальною економічною кризою. Зараз стратегічний курс державної політики спрямовується на створення сприятливого бізнес-клімату, забезпечення свободи підприємництва, прискорення процесу дерегуляції. Виконуючи ці важливі завдання, нам слід пам’ятати про збереження тонкого балансу між створенням комфортної для бізнесу і громадян системи податкового та митного сервісу та стабільним наповненням бюджету.»
Начальник Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів Олена Горовенко після повернення з форуму обговорила з підлеглими основні завдання и напрями роботи міністерства. «Досягнути успіхів в роботі можливо завдяки відповідальності, професіоналізму кожного працівника. Сподіваюсь, що очолюваний мною колектив зможе впоратися з тими завданнями, які ставить міністерство», – зазначила Олена Горовенко. Також Олена Горовенко звернула увагу працівників на те, що міністр Олександр Клименко зробив акцент на особистому внеску кожного у загальні досягнення.
«Я прагну того, щоб кожен з вас усвідомлював свій персональний внесок у загальні досягнення. Щоб кожен знав свою роль у тих історичних перетвореннях, що відбуваються сьогодні. Вірю в кожного з вас і в те, що усі разом ми зможемо виправдати покладену на нас довіру, з честю виконаємо поставлені перед нами завдання!
В нашій єдності – міць держави!», - зазначив Олександр Клименко.
( фото)
Фахівці Міндоходів повідомили про податковий борг
Шосткинська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області повідомляє, що за рахунок застосування заходів по погашенню податкового боргу до зведеного бюджету за січень-червень 2013 року мобілізували 3395,9 тис. грн., в тому числі до державного бюджету-2222,4 тис. грн.
Такого результату вдалося досягнути внаслідок застосування таких заходів, як стягнення платіжними вимогами з банківських рахунків боржників- 434,4 тис. грн., вилучення готівкових коштів – 0,2 тис. грн., реалізації майнових активів боржників- 186,7 тис. грн., стягнення податкового боргу в судовому порядку- 105,5 тис. грн., від розстрочених податкових зобов`язань надійшло-1539,6 тис.грн. від підприємств, що перебувають у процедурах банкрутства- 694,1 тис. грн.
Кількість звернень громадян до Міністерства доходів
зменшилося на 38,1 %
Законодавством України гарантовано право кожному громадянину на звернення до органів державної податкової служби, щодо вирішення життєво важливих питань які потребують якісної та кваліфікованої допомоги з боку фахівців податкової системи у вигляді роз’яснення чинного податкового законодавства, або ж контрольно-перевірочної роботи щодо встановлення фактів ухилення від оподаткування. Це звернення забезпечує можливість громадянину на відстоювання прав та законних інтересів наданих державою відповідно до Закону України "Про звернення громадян”.
Оскільки від забезпечення постійного зв’язку між податковою службою і громадянином, тобто зворотнього зв’язку залежить своєчасне реагування на проблемні питання, зазначені у запитах громадян та вжиття заходів щодо упередження якості розгляду. Аналізуючи показники звітного року, то слід зазначити, що за відповідний період надійшло 21 звернення, що на 38,1% звернень менше порівнюючи з відповідними показниками минулого року. Це в першу чергу свідчить, що з прийняттям Податкового кодексу України громадяни більш звертаються за усними роз’ясненнями чинного законодавства. Але, на жаль, зустрічаються випадки подання громадянами анонімних звернень, які не розглядається, за звітний період іх надійшло вже 3 звернення.
Основною причиною надходження таких звернень є незнання або неправильне тлумачення їх авторами норм чинного законодавства, а у деяких випадках – бажання досягти своєї мети, тобто донести інформація до податкових органів, але не враховуючи компетенцію органу до якого належить питання. Якщо порушені в зверненні питання не входять до повноважень податкових органів, його в термін не більше п'яти днів пересилають за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляють заявника.
За отриманням громадянами усної консультації з податкового законодавства звертатись за адресою: м. Шостка, вул. Комуністична, 2. телефон 2-24-40.
Інформаційно-комунікаційний сектор Шосткинської ОДПІ ГУ
Міндоходів у Сумській області
Смотрите также
|
Мне нравится + Спасибо |
Всего комментариев: 0 | |